Általános Szerződési Feltételek

Összefoglaló információk:

Ezen a weboldalon az „Öregedni tudni kell – Nyugdíjas kézikönyv” című könyvet vásárolhatja meg.

A könyvről információkat a https://bozsargabriella.hu/oregedni-tudni-kell-konyv/  oldalon talál.

A weboldalon történő vásárlás nincs regisztrációhoz kötve. A megrendelni kívánt könyv árát közvetlenül bankszámlánkra való utalással vagy Stripe bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.

Bankkártya adatai hozzánk nem jutnak el, azt a Stripe Technology Europe, Limited kezeli.

Elektronikus számlánkat a NAV Online számlázó rendszeréből e-mail címére küldjük.

Kérjük, hogy amennyiben vállalkozásként vásárol, adószámát mindenképpen adja meg.

A könyv szállítása belföldre az MPL postaszolgálattal vagy a GLS futárszolgálattal történik.

Kizárólag olyan adatait kérjük be, amikre a számlázáshoz, kapcsolattartáshoz nekünk vagy a szállítónak szüksége van. Az adatokat további harmadik fél számára nem adjuk ki.

Kérdéseire, technikai problémáira választ kap, ha bármely elérhetőségünkön keres bennünket.

Részletes általános szerződési feltételek

Cégadatok

a cég fontosabb adatai, elérhetőségei

teljes cégnév: dr. Bozsár Gabriella E.V.
székhely, postai cím: 1147 Budapest, Kerékgyártó utca 59.
e-mail cím: g.bozsar@gmail.com
telefonszám: +36 30 412 7847
a szolgáltatót a nyilvántartásba bejegyző hatóság: KEKKH
E.V. nyilvántartási szám: 51015521
adószám: 67965669-1-42
bankszámlaszám: Magnetbank, 16200120-18529753
tárhelyszolgáltató székhelye, email címe: Websupport Magyarország Kft., 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99, e-mail cím: support@websupport.hu

A vásárlási folyamattal kapcsolatos információk

A weboldalon nincs kötelező regisztráció. A vásárlásnál kizárólag azokat az adatokat kérjük be, amelyek a szolgáltatáshoz és kapcsolattartáshoz szükségesek (név, e-mail cím, telefonszám), illetve azokat, amelyek a számlázáshoz szükségesek.

Ár

Fenntartjuk a jogot, hogy a termék árát előzetes bejelentés nélkül azonnali hatállyal módosítsuk. Amennyiben a termék feltüntetett ára nyilvánvalóan technikai hiba folytán hibás, úgy ajánlatunk érvénytelennek tekintendő, az eladástól visszalépünk.

A megrendelés menete

A Vásárló regisztráció nélkül vásárolhatja meg a terméket, az alábbi módon:

  • megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot.

Az adatok megadását követően a Vásárló a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

A megrendelés elküldése után a Vásárló automatikus üzenetet kap, amelyben visszaigazoljuk, hogy megrendelését megkaptuk. Ez egy automatikus üzenet, amelyet követően akkor vesszük fel a Vásárlóval a kapcsolatot, ha az valamilyen okból nem teljesíthető.

Fizetési módok és számlázás

Kérjük, hogy adatait pontosan adja meg, és amennyiben vállalkozásként rendel tőlünk, adószámát mindenképpen adja meg!

Futásszolgálattal, illetve a Magyar Postán keresztül történő szállítás esetén előre fizetés lehetséges. A termékek ellenértékét, illetve a szállítási díjat két módon fizetheti meg:

  • Átutalással: a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Kérjük, hogy az utalás közleményébe írja be a megrendelés számát vagy a megrendelő nevét (amennyiben nem azonos a számlatulajdonos nevével), hogy be tudjuk azonosítani. Az összeg az Eladó bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék általa meghatározott módon történő átvételére.
  • Online bankkártyával: a Vásárlónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni az Eladó által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Stripe rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz (hozzánk) nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Stripe Technology Europe, Limited a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: K8804605

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Az összeg beérkezése után az Eladó elektronikus számlát küld a Vásárló részére.

Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés is lehetséges. Ebben az esetben az Eladó utólag küld elektronikus számlát a Vásárló részére. Amennyiben a vásárló nem rendelkezik e-mail címmel, helyben, átvételkor nyomtatott formában kapja meg a számlát.

Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Szerződéskötés

A megrendelés elküldésével Ön tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben írottakat. Szerződésként a felek elfogadják jelen ÁSZF-et, illetve érvényesnek tekintik az e-mailben küldött visszaigazolást, mint a szerződéses kapcsolat írásbeli igazolását.

A megrendeléseket online rendszerünkben 6 hónapig tároljuk. 

A számlázáshoz szükséges adatokat a NAV online számlázóprogramban tároljuk a számviteli törvény előírása szerint.

Szállítási feltételek

A megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az általános teljesítési határidő, a vételár beérkezésétől számított 5 munkanapon belül.

A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor futár jelenlétében megvizsgálni, és a terméken, a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt az Eladó nem fogad el!

Személyes átvétel Budapesten, a 1081 Budapest, Rákóczi út 65. 6. em. 71. szám alatt, (81-es kapucsengő) lehetséges, előre egyeztetett időpontban.

Szállítási módok

Automatába történő szállítás GLS és MPL automatába kérhető.

  • GLS csomagautomatába szállítás: 7 munkanap van az átvételre. Ezek után a csomagokat visszaszállítják a feladónak.
  • MPL automata esetében: SMS-ben és e-mailben küldenek értesítőt, amely tartalmazza az átvételhez szükséges egyedi, 6 jegyű átvételi kódot is. A kapott kódot kérjük, ne ossza meg senkivel! Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át. Az átvételre 5 vagy 10 munkanap van, aszerint, hogy feladáskor a feladó milyen őrzési időt választott a csomaghoz.

PostaPont kézbesítés postákra és Partner Postapontokra kérhető.

Házhozszállítás:

  • A GLS SMS-ben értesíti a címzettet a csomagszállításról.
    A feladás napján a címzettet értesítjük, hogy az áru a következő munkanapon kiszállításra kerül. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett, akkor visszaérkezik központi raktárukba, ahonnan a feladó részére küldik vissza a feladási pontra, melynek költsége van.
  • Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

 Egyéb információk a szállításokkal kapcsolatban:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata

https://www.posta.hu/postapont

https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek/

Jogérvényesítési lehetőségek

Ügyfélszolgálat: Bármilyen ügyintézési, adminisztrációs és technikai probléma esetén keressen minket elérhetőségeinken, amelyeket a Kapcsolat oldalon talál meg.

Elállási jog

A Vásárlót indoklás nélküli elállási jog illeti meg jogszabály szerint, az átvétel időpontjától számított 14 napon belül. Ehhez a Vásárlónak ki kell töltenie az Elállási Nyilatkozatot. Elállás esetén az Eladó visszatéríti a termék és a szállítás költségét, banki átutalás formájában.

Ebben az esetben Vásárlónak a terméket sérülésmentesen, eladható állapotban kell visszajuttatnia, saját költségén az Eladónak.

Az Ön további jogérvényesítési lehetőségei: BKIK Békéltető testület (https://bekeltet.bkik.hu/) , Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (https://nkfh.gov.hu/)

Jogszabályi háttér: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor

Weboldalunk személyes adatokat nem tároló sütiket használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás